19 Mart 2013 Salı

Bugün Maç Var Aşkım

       Futbolsever bir eşe ya da sevgiliye sahip bir bayanın "Seni Seviyorum" cümlesinden daha çok duyduğu bir cümle varsa o da "Bugün maç var aşkım" dır. Bu cümleyi duyan bayan, eşinin o saatler arasındaki modunun "off" olacağını anlar. Nereden mi biliyorum? Kendimden.

       Eskiden televizyon kanallarında sadece ligimizin büyük takımlarının maçları yayınlandığı için böyle bir sorun yoktu. Ancak günümüzde neredeyse dünyanın bütün ligleri evimize geliyor. Örneğin dünyanın uzak ucundaki  Japon ligi bile izlenebilir durumda.  Bunların dışında maçların öncesinde ve sonrasında yapılan yorum programları sadece ligimizle alakalı olanlarla sınırlı değil. La Liga, Premier Lig ve Bundesliga için hazırlanan güzel programlar var. Ayrıca ülkemizde son 4-5 yıldır yayın yapan ve  konsepti tamamiyle spor olan kanallar, maç olmadığı zamanlarda da futboldan uzaklaşmamamızı sağlıyor.

      Bunun üzerine bir de eşiniz futbolu sevmiyor ise durum daha karışık hale gelebilir. Futbol yüzünden eşinizle aranızı açmak istemiyorsanız önerim, aboneliklerinizi küçük paketlerden satın alın. Liglerin önemsiz maçlarını ve alt lig maçlarını takip etmemeye çalışın. İmkanınız varsa maç izlemek için eşinizle birlikte çıkın bir cafeye oturun. Maç olmayan günleri iyi ayarlayıp birlikte dizileri takip edin. Spor kanallarında altyazı okumaktansa müzik kanalları dinleyin.

      Son paragrafı da kendi eşime ayırmak istiyorum. Neredeyse yayınlanan tüm maçları izlerken bana eşlik eden, yorumlarıma katılan, yazılarımı okuyan ve bunlara sadece benim ilgi alanım olduğu için katlanan eşime sonsuz teşekkürler. Ama üzülerek söylüyorum: Bugün yine maç var aşkım :)

CUMALİ ÖNCALIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder